Ir al contenido principal

2º bach-DISEÑO-1º eva


tipograma:

caligrama de dintorno:
caligrama de contorno
tipografía expresiva:






portada de revista:

cartel tipográfico:
safari tipográfico:

tipografías ben empregadas:


Paréceme que este cartel ,a parte de chamar a atención pola súa cor, tamén o fai pola orixinalidade da tipografía xa que non a adoitamos ver,  mesturandoa con esa cor verde xoga coa nosa atención.
Esta tipografía aínda que é sinxela , cumpre a súa función crear atención e enviar unha clara mensaxe , a cor vermella dalle un caracter de obriga.
Esta tipografía cumpre a súa función ser fácil de leer e rápidamente.

Adoitamos ver esta tipografía cando nos referimos a Rianxo e máis a moitos artistas deste pobo, xa se toma como referente.
Tous, unha marca de xoias e accesorios, creo que se decantou por esta tipografía xa que é moi elegante e formal tal e como é ela.

Tipografías mal empregadas:

Este tipo de tipografía non me parece adoitada para un bar , xa que é moi sinxela e pasa desapercibida . Moitos a empregan ,e fai que lle reste orixinalidade.
Aínda que esta tipografía non está de todo mal , creo que é pouco atractiva, e unha tienda para gañar clientes tamén necesita eso.


A tipografía paréceme orixinal pero de lonxe non se chega a apreciar ben o nome, polo que pode xerar confusión. Ademais tampouco é un cartel moi característico.

A tipografía quédase escasa para a maior complexidade da forma do cartel,parece que non encaixa.

Aínda que as letras son bonitas,son demasiado finas e crean un mal contraste cas liñas verticais de cores ocasionando unha maior dificultade para ler o título.

desenrolo do proceso das OLIMPIADAS DE VERÁN:

desenrolo do proceso das OLIMPIADAS PARALÍMPICAS:

OLIMPIADAS VERÁN

OLIMPIADAS PARALÍMPICAS

LOGOTIPOS DE BEBIDAS DE FROITAS 
PARA PERSONAS DE ENTRE 19 A 25 ANOS
ESTA CHAMASE NATURCE

proceso
Logotipo bebida de laranxa
Logotipo bebida de kiwi
logotipo bebida de pitaya









Comentarios

Entradas populares de este blog

Deseño percheiro

Bosquexos: Deseño final:

3ºevaluación

Foto híbrida : Model@s: Antía e Luismi colorear un debuxo: colorear unha foto en blanco e negro: planetoide: desaturado selectivo: gif: fotos de alta velocidade: reverse video: pop art: clons: corto: https://youtu.be/gN9kwDAQslU guión: DILEMA Pesadelo: A protagonista comeza a correr polo bosque desesperada. Mira hacia atrás e as vermellas están quietas mirándoa, volve mirar cara adiante e cae ó chan. Tras iso, esperta. Esperta: A protagonista esperta asustada tralo pesadelo. Colle as botas e a mochila e marcha. Antes de saír, mentres baixa as escaleiras, colle a careta branca. Diríxese cara o instituto. Pasillo do instituto: están as das caretas vermellas no pasillo facendo tempo e charlando e aparece a protagonista que vai atravesar ese pasillo. Ao vela as vermellas, unha delas empúrraa. Baño do instituto: diríxese ata o baño para traquilizarse, ten a careta un pouco manchada de verm...

PACKAGING BOMBILLA

ENVASE: Para realizar o envase nun primeiro momento escollín un diseño cadrado cun cerre diferente: ao quedarme extremadamente grande decidín cambiala pola que vemos a continuación: este diseño posteriormente de realizalo en pequeno seguindo a plantilla, paseino a cartulina cas medidas que creín apropiadas (9cm).Despóis de montalo e pegalo con cola pareceume que quedaría mello co interior doutro material, decantándome polo terciopelo. Por outro lado o diseño foi realizado á par que a busqueda do packaging.Quería realizar unha bombilla que simbolizase a riqueza , de aí a cor dourada e o terciopelo. Ademáis o nome de LENIOS realiceino basándome no Deus do Sol grego Helios e fusionando o seu nome con "luz": HELIOS  DISEÑO DA MARCA: Para realizar o diseño da marca  utilicei como modelo este sol que modifiquei: aos lados de dito sol púxenlle a coroa de laureiro aludindo ao Deus. ETIQUETAS: O penúltimo paso foi a creación das etiquetas nas que d...